Пошуковий запит: (<.>A=Климнюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Браткевич В. В. Трендовый анализ для разработчиков web-ресурсов [Електронний ресурс] / В. В. Браткевич, В. В. Климнюк // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 7. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_7_34 Раскрыта суть трендового анализа, показана его полезность для разработчиков web-ресурсов, рекомендован простой и удобный инструментарий для проведения трендового анализа на основе аналитического инструментария сбора статистики известных поисковых систем, в частности сервиса Google Trends. Приведены примеры его практического использования. Правильный учет результатов трендового анализа может увеличить посещаемость Интернет-ресурса за счет приближения к реальным потребностям среднего пользователя или отдельной группы потребителей информации, товаров или услуг.
|
2. |
Климнюк В. В. Иерархическая модель критериев оценки качества мультимедийных изданий [Електронний ресурс] / В. В. Климнюк, В. В. Браткевич // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 7. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_7_36 Рассмотрен перечень и особенности задач, которые возникают на начальном этапе проектирования мультимедийных изданий. Предложена критериальная база оценки качества типовового мультимедийного издания. Приведена модифицированная методика построения иерархической модели оценки качества мультимедийных изданий. Особенностью методики является ее ориентация на визуальное представление основных этапов процесса построения модели.
|
3. |
Климнюк В. Е. Адаптивная подсистема контроля знаний [Електронний ресурс] / В. Е. Климнюк // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_91
|
4. |
Климнюк В. Є. Розроблення системи підтримки впровадження АСУ поліграфічним виробництвом [Електронний ресурс] / В. Є. Климнюк, О. О. Візір // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_2_21 Проаналізовано специфіку вибору, впровадження та функціонування АСУ поліграфічним виробництвом, розглянуто розроблену методику впровадження таких систем.
|
5. |
Пушкар О. І. Моделі освітнього процесу на сучасному етапі розвитку IT-технологій [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, В. Є. Климнюк // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 4. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_4_35 Проведено аналіз і оцінку впливу можливостей сучасних інформаційних технологій на методологію вищої освіти, що призводить до розширення видів навчальної діяльності, вдосконалення існуючих і виникненню нових організаційних форм, видів і методів навчання, вдосконалення технології спілкування студентів і викладачів. Розглянуто моделі освітнього процесу на сучасному етапі, зокрема модель віртуальної реальності та особливості електронного спілкування.
|
6. |
Пушкар О. І. Проблеми впровадження інтернет-методологій у освітній простір [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, В. Є. Климнюк // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 5. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_5_44 Розглянуто особливості сучасного етапу розвитку освіти в умовах глобального Інтернету та з широким поширенням порівняно дешевих мобільних пристроїв. Розглянуто педагогічний дизайн, як сценарій інтерактивності взаємодії між студентом та вмістом навчальної дисципліни, основу якого складає шестикомпонентна модель компетентностей і дидактичні засоби мультимедійних навчальних комплексів. Запропоновано нові набори інтерактивних інструментів, які відповідали би стилям навчання всіх студентів.
|
7. |
Климнюк В. Є. Віртуальна реальність в освітньому процесі [Електронний ресурс] / В. Є. Климнюк // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2018. - № 2. - С. 207-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_30 Вказано, що одним з найбільш популярних напрямків розвитку віртуальної реальності є освіта, якою із застосуванням технологій віртуальної і доповненої реальності учні середніх і вищих навчальних закладів зможуть взаємодіяти з предметами в віртуальному просторі або брати участь у важливих історичних подіях. Проведено аналіз сучасного стану віртуальної реальності як нового рівня розвитку інформаційних технологій та її впливу на всі сфери суспільства. Виявлені основні напрямки впливу віртуальної реальності на методологію вищої освіти, що може призвести до розширення видів навчальної діяльності, вдосконалення існуючих і виникненню нових організаційних форм, видів і методів навчання, вдосконаленню взаємодії студентів і освітнього простору. Під час розробки та впровадження елементів віртуальної реальності у мультимедійні навчальні комплекси необхідно враховувати можливості закладу вищої освіти, професійний рівень розробників та час, відведений на реалізацію віртуальної реальності у навчальний процес. На сучасному етапі найбільш просто можна реалізувати елементи віртуальної реальності у мультимедійних навчальних комплексах у вигляді симуляцій моделей професійного середовища або структурно-організаційних схем. Основу симуляцій складають технологічні сценарії, які в свою чергу базуються на педагогічних сценаріях. наведено приклад застосування симуляції, як елемента віртуальної реальності в освіті.
|
8. |
Климнюк В. Є. Аналіз структурних компонент системи електронного навчання [Електронний ресурс] / В. Є. Климнюк // ScienceRise. - 2017. - № 10. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2017_10_8
|
9. |
Климнюк В. Є. Розробка технології створення web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни в системі e-learning [Електронний ресурс] / В. Є. Климнюк // ScienceRise. - 2018. - № 11. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2018_11_9
|
10. |
Климнюк В. Є. Оцінювання ефективності комп’ютерних мереж у системі електронного навчання [Електронний ресурс] / В. Є. Климнюк, І. В. Литовченко // ScienceRise. - 2016. - № 10(2). - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2016_10(2)__10
|